Про права споживачів
Я розбив пляшку в супермаркеті, ЩО РОБИТИ?
Головне територіальне управління юстиції у Львівській області продовжує інформувати про права споживачів.
На цей раз говоримо, як захистити свої права у випадку,коли розбили пляшку у супермаркеті.
ПАМ`ЯТКА: Згідно з Цивільни кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові/ магазинові.
Алгоритм дій:
- Якщо адміністрація/ охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару – ВИМАГАЙТЕ СКЛАСТИ АКТ про нанесення шкоди та надати факти, які доводять вашу вину.
Важливо! Вина покупця та обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується, тільки фіксується.
- Якщо адміністрація/ охорона магазину не випускає Вас з приміщення – посилайтесь на Закон України «Про захист прав споживачів», яким забороняється нечесна підприємницька практика та агресивна діяльність (створення враження, що споживач не може залишити приміщення без здійснення оплати та вимога оплати продукції без згоди споживача).
Коли після всіх аргументів Вас примушують платити за розбитий/ пошкоджений товар і відмовляються скласти акт порушення на місці – ВИКЛИКАЙТЕ ПОЛІЦІЮ!
Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло і ваше право було порушено,
Звертайтесь:
- Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80
- Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби www.consumer.gov.ua
- Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103