Фінансування закладів охорони здоров’я з 1 січня 2021 року - роз'яснення
До відкритого діалогу «Новий адмінтерустрій – нова система управління: алгоритм дій комунальних медичних закладів та їх власників» надійшло багато запитань про фінансування закладів охорони здоров’я, які передаються у комунальну власність. Тож експерти програми USAID DOBRE підготували роз’яснення на такі запитання: порядок фінансування та утримання районних лікарень; що зобов’язані дофінансовувати територіальні громади; як проводити оплату комунальних послуг, коли ЦРЛ ще не передано у власність територіальної громади; чи можливо залучати на договірних умовах на співфінансування енергоносіїв інші територіальні громади; чи потрібно затверджувати фінансовий план КП ЦРЛ у грудні місяці новим власником – місцевою радою; що робити у випадку, коли новостворена територіальна громада не приймає у власність КНП ЦРЛ; на що витрачаються кошти отримані медичними закладами від НСЗУ? Чи можна фінансувати відшкодування пенсій, призначених на пільгових умовах, за рахунок коштів НСЗУ; в разі незабезпеченості в коштах на енергоносії чи можна спрямовувати на вказані видатки кошти НСЗУ; чи можливо об’єднання лікарні вторинної ланки та амбулаторії первинної ланки на рівні однієї ТГ в один медичний заклад. ЗАВАНТАЖИТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ Також вам стане у пригоді алгоритм дій щодо прийняття майна зі спільної у комунальну власність та алгоритм дій комунальних медзакладів та їх власників від НСЗУ. Детальніше про підсумки відкритого діалогу «Новий адмінтерустрій – нова система управління: алгоритм дій комунальних медичних закладів та їх власників» – згодом.