Договірна та претензійна робота в раді: відеоуроки з управління комунальним майном громади
Досвід роботи з 75 громадами-партнерами Програми DOBRE свідчить, що доволі рідко в раді ведеться наявний єдиний реєстр договорів. В наслідок цього відбувається прострочення або несвоєчасне внесення змін чи розірвання договорів. Також часто відсутня належна комунікація між підрозділами органу місцевого самоврядування, що значно ускладнює ведення претензійно-позовної роботи та здійснення контролю за виконанням вже прийнятих судових рішень.
Наприклад причинами доволі частих затримок є відсутність можливості швидко отримати доступ юриста до документів, які частково зберігаються у різних виконавчих органах ради. Також можливе невиконання судових рішень, які прийняті на користь ради, наприклад, про стягнення заборгованості, через те, що не ведеться відповідний реєстр судових проваджень та реєстр стану виконання судових рішень.
Експерти за підтримки Програми DOBRE розробили відеороз’яснення як налагодити ефективну договірну та позовну роботу в раді. У відео: етапи роботи з наявними договорами; порядок організації договірної роботи в раді; порядок ведення позовної роботи; участь органу місцевого самоврядування у судових впровадженнях. Шаблони документів, які знадобляться для ведення ефективної договірної та претензійної роботи в раді у Посібнику «Інструменти з управління майном комунальної власності територіальної громади».
Шаблон рішення ради «Про затвердження Положення про порядок ведення договірної роботи в раді» та відповідний Порядок;
Шаблон рішення ради «Про затвердження Положення про порядок ведення претензійної та позовної роботи» та відповідний Порядок;
Шаблон реєстру договорів, реєстру судових проваджень та стану виконання судових рішень.