Жовківська районна рада

Олександр Ганущин оглянув хід капітального ремонту дороги Східниця – Верхнє Синьовидне

Переглядів: 375

Олександр Ганущин оглянув хід капітального ремонту дороги Східниця – Верхнє Синьовидне

Олександр Ганущин оглянув хід капітального ремонту дороги Східниця – Верхнє Синьовидне
 

31.07.2020

Сьогодні, 31 липня, на Сколівщині голова Львівської обласної ради Олександр Ганущин спільно з представниками дорожньої галузі обговорив хід проведення капітального ремонту дороги Східниця – Верхнє Синьовидне (між населеними пунктами Урич та Східниця).

Цей автошлях з’єднує Дрогобицький та Сколівський райони.  У 2020 році на ремонт дороги передбачено 53,1 млн грн із державного дорожнього фонду. А в 2019 році тут виконано роботи на суму понад 49,7 млн грн, з яких 14,76 млн грн – кошти державного дорожнього фонду і майже 35 млн грн – фінансовий ресурс обласного бюджету.

Додамо, Олександр Ганущин також оглянули капітальний ремонт моста через р. Стрий у с. Крушельниця Сколівського району на дорозі Східниця – Верхнє Синьовидне. Даний об’єкт заплановано здати в експлуатацію у грудні 2020 року. Це буде найбільший збудований міст на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення у Західній Україні.

Загальна кошторисна вартість об’єкту  – 65,5 млн грн., у 2019 році виконано робіт на суму 3,7 млн грн, цьогоріч передбачено 62 млн грн із державного дорожнього фонду.

Окрім того, під час наради обговорили реалізацію проєкту «Мале Карпатське коло», в межах якого відремонтують низку доріг, а також збудуть дві нових.

Протяжність Малого карпатського кільця становитиме понад 300 км. Воно допоможе спростити пересування між туристичними локаціями. Уся ділянка буде облаштована освітленням, тротуарами та велодоріжками.

НАГАДАЄМО, задля інфраструктурного розвитку регіону Українських Карпат наприкінці 2019 року презентовано ініціативу міжрегіональної співпраці «Мале Карпатське коло» і підписано відповідний меморандум.

«Це справді новии? потужнии? поштовх для розвитку наших Карпат!», - підсумував голова облради.



« повернутися до списку новин